Trzebieszowice 2019

W dniach 10-11.10.2019 odbył się wyjazd integracyjny zespołu TaxA Group. Czas spędziliśmy w Hotelu – Zamek na skale. Wieczorem integrowaliśmy się podczas uroczystej kolacji , po zmroku zwiedzaliśmy Zamek. Następnego dnia uczestniczyliśmy w szkoleniu które było nietypowe ponieważ zostaliśmy podzielenie na 5 grup dochodzeniowych. Naszym celem było odnaleźć mordercę pokojówki. Najlepszą grupą dochodzeniową była grupa w której uczestniczyli : Jakub Boberski, Paweł Adamski, Ewelina Krzywka, Renata Papała, Kamila Bartela, Maria Tsima.
Serdecznie gratulujemy zwycięstwa ! 🙂

TaxA wygrała spór przed NSA – przełomowy wyrok ws. podatku od nieruchomości

Chcielibyśmy przedstawić jedno z ostatnich osiągnięć TaxA w zakresie opodatkowania infrastruktury narciarskiej. 09 lipca 2019r. wydany został precedensowy wyrok NSA w Warszawie (sygnatura akt II FSK 2693/17), w którym sąd uwzględnił naszą skargę na wcześniejsze rozstrzygnięcie sądu wojewódzkiego. NSA uwzględnił nasze postrzeganie definicji budowli z art. 1a ust. 1 pkt 1 ustawy o podatkach i opłatach lokalnych (w kontekście również innych przepisów – jak Prawo budowlane) i potwierdził, że podlegającymi opodatkowaniu budowlami mogą być wyłącznie obiekty stacji narciarskiej mające charakter obiektów budowlanych w rozumieniu Prawa budowlanego.

Opisaną powyżej sprawę prowadził Piotr Adamiak – nasz Specjalista ds. podatku od nieruchomości.

Wyjazd integracyjny

W tym roku, w ramach wyjazdu integracyjnego wybieramy się do Trzebieszowic. W związku z tym będziemy nieobecni w biurze dnia 11.10.2018 r. (piątek). Wrażeniami z wyjazdu podzielimy się po powrocie.

TaxA obecna na II Konferencji KONEL!

Również w tym roku, TaxA była partnerem II Ogólnopolskiej Konferencji Biur Rachunkowych i Przedsiębiorców KONEL, która odbyła się 26.09.2019 r. w Hali Stulecia we Wrocławiu. Ekspertem podczas panelu dotyczącego Pracowniczych Planów Kapitałowych był Partner TaxA Group – Jakub Boberski, natomiast prelegentem wykładu „Schematy podatkowe” był Menadżer – Arkadiusz Gaczyński. Można nas było również spotkać i skonsultować się w sprawach podatkowych przy katedrze doradztwa podatkowego podczas całego dnia konferencji.

Pobierz broszurę

Wakacje

Tegoroczne wakacje są już na półmetku. W tym roku najchętniej odwiedzanym przez naszych Pracowników miejscem wypoczynku stały się kraje śródziemnomorskie, szczególnie Grecja, Hiszpania, Włochy, Czarnogóra. Wszystkim naszym Klientom życzymy równie udanych urlopów i spokojnego powrotu do pracy!

Nasz zespół

W ostatnim czasie, nasze  do naszego zespołu dołączył Michał Jaros – Młodszy Konsultant oraz Ewelina Krzywka – Pracownik Administracyjny. Życzymy im wiele satysfakcji z pracy!